Medlemsmöte/sommarträff

Välkomna till sommarfesten! Den 18/6 kl 15 blir det familjeträff innan vi går på semester. Det blir en kort information om det aktuella läget, vi grillar, umgås och någon rolig aktivitet. Återkommer med mer information längre fram.

I år kommer Pride till Timrå

För första gången hålls Timrå Pride och för oss är det en självklarhet att delta både på torget och i paraden. Arrangeras av: RFSL Västernorrland, Aktivitetshuset Pangea, Timrå kommun och Timrå församling, Svenska kyrkan. Datum: 15 juli Plats: Timrå torget Tid: kl. 11 - 16.00 Paraden: kl. 13.00 från torget i Timrå Uppträdanden på torget: […]

Styrelsemöte

Styrelsemöte 10/9  kl. 13 Plats: Fysiskt. Dagordning skickas via mejl.

Styreslemöte

Styrelsemöte 8/10 kl. 18 Plats: Digitalt. Dagordning skickas via mejl.

Höstkonferens –

Välkomna till Distriktens Höstkonferens  För alla medlemmar i länet. kl. 9.30 - 16.30, inkl. lunch och fika Anmälan: [email protected] Söråkers Folkets Hus

”Rätten till abort – förr och nu”

"Rätten till abort - förr och nu" Eva Schmitz, en av bokens författare föreläser. Arr: Vänsterpartiet och ABF Plats: ABF, Östra Långgatan 17, Sundsvall

”Jag lärde mig gilla läget – ett finskt krigsbarn minns”

Författaren Åke Johansson berättar om boken "Jag lärde mig gilla läget - ett finskt krigsbarn minns". Veikko Keteli, ett av 70 000 finska krigsbarn som evakuerades till Sverige och så småningom hamnade i Timrå. Söndagen 29/10 kl. 14, Pangea OBS! Alla är intresserade är välkomna Arr:     ABF och Vänsterpartiet Timrå

Styrelsemöte

Styrelsemöte 19/11 kl. 18 Plats: Fysiskt. Dagordning skickas via mejl.

Julträff

Julträff 1/12 Tid: kl.  18.00 Plats: se mejl

Första Maj – 2024

Första Maj - Ta tillbaka kontrollen 12.30 Samling 13.15 Avmarsh 13.45 Samling på torget vid scenen 14.15 Till Pipeline